INTERNATIONAL KARATE REMAKE

Ismét egy remake. Most már lehet tudni az előző bejegyzés olvasása után, mi is az. Ha nem olvastad volna, a remake egy újrázás, valami régi dolog felújítása, újra elkészítése, előadása. De mi is az az International Karate?
 
Egy 1985-ben (többek között) Commodore 64-re megjelent verekedős, joystick romboló akciójáték.
Itt megnézheted, az eredeti változat, hogy nézett ki ZX Spectrumon, C64-en, Atari ST-én. Már ez a rész is igen nagy sikert ért el, de az IK+ még ezt a nagy sikert is felül tudta múlni, amelyben az alkotók továbbgondolták a játékmechanikát.

Arra gondoltam, ha 2020-ban készítene valaki egy remake-et a játékból az vajon hogy festene? Ennek megfelelően a DAZ Studio nevű programban megpróbáltam elkészíteni egy a képzelt játékból kimerevített állóképet.

A száraz technikai részletek:
 
3D szerkesztő program: DAZ Studio
Renderelő: Nvidia iRay
Modellek: Genesis 8 Male, judo robe modell, japán torii (kapu, ingyenes), Speedtree japán fafajták (2)

Az én megvalósításom valahova a két karate játék közé esik. Két szemben álló fél van a képernyőn, eszerint az első játék tűnik újrázva, de a háttér inkább hajaz az IK+-ban láthatóra.

Az első teszt renderelésem így nézett ki:
 
DAZ Studio eredeti render
 
Photoshopban jelentősen szaturáltam a képet, hogy a 80-as évekbeli erős piros tónusú Kodak analóg színprofilt "idézzem":

Photoshopolt változat

A végső megvalósítás photoshopolás után, ahol felhúztam erősre a fényerőt. Bár már az eredeti 3D jelenetben is nagyon ráadtam a kakaót:
 
DAZ Studio render és utómunka
 
Készítettem az 1985-ös játék pontozó rendszerét továbbgondolva, életerő csíkkal ellátott mini UI-t, ami képernyő tetején látszik, hogy még inkább játék kinézete legyen a dolognak. És ennyi.

Végső változat

A Névtelen Kocka YouTube csatornán is megnézheted ezt a történetet ide kattintva.
 
 

Megjegyzések