Közzétéve:
(H)őstörténet
80-as évek
90-es évek
gaming
Japán
konzol
NES
Nintendo
retró
- Link lekérése
- X
- Más alkalmazások
Ezek a képek 2012-2013 között készültek. 2012-ben volt a Grand Theft Auto Vice City kiadásának 10 éves évfordulója. Ebből az alkalomból készítettem pár (3D) grafikát, elképzelve és megmutatva, hogy 2012-ben hogy nézett volna ki a Vice City, ha akkori AAA cím lett volna.
De nézzük a képeket egyenként, miközben elmesélem, hogy készítettem őket...
Ezen a képen a Vice City főhőse, Tommy Vercetti látható, amint éppen rárúg valamire vagy valakire, miközben a pisztolyával valakit hanyagul sakkban tart.
Poserben SR7-ben készítettem a figurát DAZ3D Michael 4 alapra. A ruha az alap farmer és ing kombó a Michael 4 modellhez járt bundle-ben, amit kuponkóddal szereztem be pár dollárért a DAZ3D-ről. Letöltöttem valahonnan az eredeti Tommy Vercetti textúrát, amit valaki a játékból szedett ki, bár tudtam, hogy nem lesz elég a felbontása. Inkább csak inspiráció volt, hogy milyen mintájú legyen Tommy híres, ikonikus hawaii inge. Letöltöttem vektor artokat hasonló mintájú levelekkel, virágokkal a Stockfotóról vagy a Dreamstime-ról, már nem emlékszem és ezekkel megdolgoztam az eredeti Michael 4 ing textúra sablonját. A színeket az eredeti Tommy textúrából szedve. A folyamatot a Photoshopban végeztem úgy, hogy a Poser is futott és ott folyamatosan frissítettem a textúrát. Így lőttem be szemre a jelenet segítségével, milyen sűrűek legyenek a minták. A háttér egy sima kép, ami Miami egyik ikonikus utcájáról készült. Egyszerűen nyomtam rá egy kis Gaussian elmosást, hogy a mélységélességet érzékeltessem. Akkoriban jóval bénább voltam a "háromdéhez" mint manapság, bár ma sem vagyok egy kimondottan nagy ász. Azt hiszem három fényt alkalmaztam, de a Poser Firefly renderelője elég gyík volt, így lett szegény Tommy bőre teljesen műanyag.
Ezen a képen elszúrtam, melyik láb van elöl. Azt hiszem, nincs hivatalos egész alakos Vice City Lady grafika a Rockstartól, a poszteren csak a popsijáig látszik a lány. Fan artokon viszont megcsinálták az egész alakos képet és én arról dolgoztam. A 2D eredeti rajzon olyan módon kicsavarodik a nőci dereka, amit én a Carrarában nem tudtam megcsinálni, ezért kicsit a kamera szögével játszottam. Az eredeti jelenetben homokdombok találhatók a háttérben, a vizet a párát és a felhőket utólag festettem a képre Photoshoppal.Ennek a képnek direkt festett plakát illúziót akartam adni. A képméret 1200x1920 pixel.
És végül az utolsó kép. Ugyanaz a beállítás, ez ugyanaz a jelenet a Carrarából mint amivel az előző kép készült, de itt egy másik renderelőt használtam, a legendás Luxrendert. Ha jól tudom akkor az 1.2 vagy 1.3 változatot. A Carrarának van egy modulja, amit a DAZ3D-ről szereztem be 20 dollárért, ami ki tudta küldeni a 3D jelenetet a Luxrendernek. Félelmetes volt ez a program már 10 éve is, ma pedig (már LuxCore néven) felbecsülhetetlen értéket képvisel. A Luxrender 1.2-őt először a Poserből használtam, aztán mikor megtudtam, hogy működik a Carrarából is, kilenc évig dolgoztam ebben a felállásban vele.
Hát ennyi. Ennyit szerettem volna mondani első bejegyzésként. Bemutatni a szívemnek egy nagyon kedves hobbiprojektemet.
Ha szeretnél még grafikákat látni tőlem, vagy az itt bemutatott képek erdeteijét megnézni, azt itt teheted meg.
Ezen a linken pedig a Névtelen Kocka YouTube csatornán láthatod a képeket technikailag kevésbé részletes körítéssel.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése